flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Victor/Victoria

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Idag har jag känt mig en smula grabbig måste jag säga.
Martin är i Göteborg över natten, så jag satt själv och kollade när Premier League körde igång.
Sen jag träffade Martin har jag börjat följa PL och fastnat för det.
Riktigt gutt att det har börjat igen.
Så här satt jag, i bara underkläder, kollade fotboll och käkade chips å dipp.
Jag försökte även trycka i mig lite rester från gårdagen som jag naturligtvis åt direkt från burken utan att värma upp. Mest gjorde jag det för att samvetet sa till mig att man inte ska äta chips till middag.
Det gick sådär.
Men jag drack inte öl, det fanns lagom till ett glas rött kvar från igår, så det slank ner.
Jag var ju tvungen att sätta gränsen nånstans liksom.
Men hade det funnits Corona hemma så hade jag nog fan tagit den istället.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: