flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Det blir alltid värre framåt...morgonen.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Plåstrerna har verkligen varit en skänk från ovan när det kommit till att sluta röka.
Dock kan jag inte ha dem på nätterna. 
Hade det dygnet runt de första dagarna, men då mådde jag så otroligt illa på nätterna, så jag vaknade flera gånger och trodde att jag skulle kräkas.
Jag drömde till och med att jag spydde.
Så jag har börjat ta av dem när jag ska sova, och visst, nog sover jag bättre,
men mornarna är fan så mycket jävligare.
Första ciggen på morgonen är den absolut bästa.
Det har de senaste 15 åren varit det första jag gjort när jag vaknat - rökt.
Mitt morgonhumör har alltid varit katastrofalt och jag kan garantera att det inte är bättre nu.
 
Jag kan ju säga såhär:
jag skulle inte vilja heta Martin Bengtsson dessa dagar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: