flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Jag saknar dig.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Inne på tredje dagen.
Projekt sluta röka har satt igång på allvar.
Har haft huvudvärk alla dagarna.
Annars tycker jag nog att det går ganska bra faktiskt, även om det känns värst idag.
Allra helst skulle jag vilja sova mig igenom det hela.
 
Just nu kör jag på plåster.
Har fått testa mig fram lite för att hitta vad som funkar för mig.
 
Grejen är att allt är så jävla mycket tråkigare utan cigg.
Det fattas något heeela tiden.
Försöker hålla mig sysselsatt, men det är inte så lätt.
 
Har svårt att koncentrera mig,
och det går som ett mantra i skallen:
ciggciggciggcigg.
 
Ikväll ska vi se Filip och Fredrik och ta några glas med Martins syskon.
Det kommer bli en utmaning att dricka utan att röka.
Det hänger som ett moln över allting.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: