flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Jakten på den försvunna staden.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Vi var ju på Filip och Fredrik  helgen som gick. En tidig julklapp från svärfar med fru.
Själv är jag svag för duon, men som "show" kanske de inte gör sig bäst.
Jag är i alla fall nöjd, även om jag tyckte mig höra några av de andra småmuttra lite.
Trevligast var nog trots allt att hänga med Martins hel- och halvsyskon med respektive!
Det blev en härlig kavalkad av familjefoton under kvällen, Johns mobil fick jobba hårt.
Det blir svårt att välja ut de bästa, men här kommer några!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • saris säger:

    HAHA. du vet vilken sida de skulle passa på....;)

    MEN är de han riktiga skägg??? tomtens?

    Svar: Haha va? Vilken sida? Fattar inte!
    Både ja och nej, tomten ifråga hade helgdagarna i ära gjort "skäggförlängning" samt blonderat det, hår och ögonbryn. Mycket klädsamt.
    flyingkite.blogg.se

    2012-12-21 | 19:06:06

Kommentera inlägget här: