flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Skjut mig. Skjut mig nu.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

För många dagar utan cigg.
En pojkvän som (jagvillhaencigg) som vanligt vaknar och tycks ha tagit speed i sömnen.
Efter att vi igår natt legat och pratat om när jag tycker det här med rökningen känns som jobbigast (morgonen), sätter han igång "Rap das armas" på hög volym (jagvillhaencigg) för att starta dagen.
Jag vill (jagvillhaencigg) kasta något hårt på honom.
 
Jag fattar inte hur han kan vakna med sån jävla energi, 
på ett glatt, lite retsamt humör.
VARJE MORGON.
Det är jättekul för honom.
Verkligen.
Jag avundas honom.
Och vill kasta något hårt på honom.
Men framför allt vill jag ha en cigg.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: