flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Ändrade planer och I love to hate

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Idag skulle det frisbeegolfas och grillas.
Ananasmarinerad fläskkarré med hasselbackspotatis.
 
Det blev inte riktigt så.
Martin fick rycka in och jobba.
Men vi hann i alla fall köra en liten runda frisbeegolf,
jag vill nog påstå att jag börjar få lite kläm på det nu.
 
Så det blir film för mig ikväll.
Tänkte ta mig en titt på Courageous,
bara för att Erica blev så provocerad av den.
Det kan man ju inte missa!
Av någon anledning har man ju en hatkärlek till det där med att bli provocerad.
Någonstans njuter man ju lite av att det börjar koka i kroppen, blodet börjar pumpa och pulsen skenar lite.
(Eller är det bara jag (och Erica))?
Alla har väl tex en eller flera "vänner"på facebook som man stör ihjäl sig på,
men har de ändå kvar för att det nånstans är lite gutt att störa sig?
 
Nej, det är inte speciellt moget eller konstruktivt,
men det är kul.
Och mänskligt vill jag intala mig.
 
Nu ska jag kolla hur arbetsmarkanden ser ut för dagen.
Saknar min hubbie som egentligen skulle varit hemma nu.
Hörs.
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    You're gonna hate-love it ;P

    Svar: Blir film imorrn, blev lite sent och dessutom gick "Walk the line" på tv.. Men jag är pepp! Och I'll let you know!
    flyingkite.blogg.se

    2012-07-20 | 20:16:42
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: