flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

En sommar som regnat bort.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Visserligen hatar jag allt tjat om vädret.
Vädret är vädret liksom.
Att varje dag ha som statusuppdatering på facebook att det regnar och att det är tråkigt känns föga fantasifullt eller givande.
Men jag tänker ändå nämna det.
Den här sommaren har regnat bort.
Fast jag måste erkänna en sak. En hemlighet.
Jag tycker att det är lite gutt också.
Jag behöver inte känna mig dålig som stannar inne.
Jag känner mig inte som ett ufo som inte är brun (jag blir aldrig brun, max rosa/röd, men aldrig brun).
Men framförallt så känns det inte lika ensamt utan mina vänner då. Jag missar liksom ingenting. Det hade inte spelat nån direkt roll om vi var alla på samma ställe, för vi hade nog inte gjort något speciellt ändå.
Shit vad det lät patetiskt. Kanske är det det. Skitsamma.
Så är det i alla fall.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: