flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Frisbeegolf

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

 
Måndag.
M:s första lediga dag på sex dagar.
Vi ställde in oss på att sova länge, såvida det inte blev fint väder. Då skulle det bära av till Lomma för bad.
Det blev inte fint väder.
Så vi tog det jävligt chill, år frulle runt tolv och bestämde oss för att köra lite frisbeegolf.
 
Innan jag träffade M. hade jag aldrig hört talas om detta. När han berättade om det så trodde jag att han och hans polare hade hittat på det. M är nämnligen sån, han hittar på lekar och skit hela tiden.
Men detta fanns tydligen på riktgt, och faktiskt - det är ganska kul!
Jag är t.o.m. lite inne på att köpa egna discar vad det lider. När jag har en sådan inkomst som tillåter att jag köper en fairway driver disc eller distance driver disc för 150 sköna pickadoller.
Det finns tydligen hur många discar som helst. Just nu tycker jag att det är lite halvfåningt och tycker att man kan använda samma till allt, men jag kan säkert nörda ner mig i det.
Jag behöver nått att nörda ner mig i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: