flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

jag vågar säga det.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

I söndags var vi och såg "The dark knight rises" med Gus och Dani.
Alltså, jag vet inte...
Kanske är det min "hype-trots" som sätter in igen. Jag har ju så svårt för det där, när folk/allmänheten ska säga åt mig vad jag ska tycka. Att det redan är bestämt i förväg liksom.
Automatiskt går jag in i attack-mode, sätter mig på tvären, blir motvalls kärring.
Men allvarligt, var den sista Batmanfilmen verkligen jävla bra?
Jag tycker inte det.
Den var okej, sevärd.
125-kr-sevärd? Mja.
Jag fattade ganska tidigt hur den skulle sluta och vem the bad guy var,
så spänningen infann sig aldrig riktigt.
Men det var ju trevligt att gå på bio och äta godis i alla fall.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: