flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

A kind of magic

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Jag kunde inte sova inatt. Fastnade i min bok. (Cirkusens son av John Irving)
Slutade med att jag läste ut den och klockan blev nästan tre.
Resultatet blev att jag sovit bort nästan hela dagen.
Så vad gör man då för att komma igång?
Jo, man sätter igång kaffebryggaren och kör lite Queen.
Jag ska väl ärligt säga att jag aldrig varit något extremfan av Queen, men jag har alltid gillat dem, och det är fan omöjligt att inte bli på bra humör av dem. It's a kind of magic.
Okej fredag, då åker vi!
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Känner liksom att ett sånt här inlägg inte kan gå okommenterat från min sida, även om jag inte riktigt vet vad jag ska säga :P Tumme upp för Queen ;)

    Svar: Haha!
    flyingkite.blogg.se

    2012-11-17 | 18:21:07
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: