flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Björnssons!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Trots att jag ligger och är dödssjuk och tycker väldigt synd om mig själv, så gläds jag enormt åt att min bästa vän har gått och smyggift sig medan jag var på Teneriffa.
Eller ja, jag gläds såklart inte över att jag inte var med, jag hade såklart velat vara där och dela dagen med henne, men det är för jädra härligt att hon har gått och blivit fru Björnsson!
Så nixpix, det blev inget tärneuppdrag för mig den här gången. Lite trist såklart.
Bruden i fråga hade tänkt sig att färgerna på bröllopet och också tärnklänningarna skulle gå i champagne, korall och ljusgult,
och let's face it - det är kanske mina absolut värsta färger att klä mig i, så något positivt kom det ju alltid ur det i alla fall!
Nåväl, hur eller hur -
ETT FENOMENALT STORT GRATTIS TILL BRUDPARET!
MÅ KÄRLEK OCH LYCKA ALLTID FINNAS I ERT LIV!
MÅ NI FORTFARANDE HÅLLA HAND NÄR NI ÄR 90 ÅR!
MÅ ERA BARN BLI LYCKLIGA, SMARTA OCH SNYGGA!
MÅ NI ALLTID KUNNA PRATA OCH SKRATTA MED VARANDRA!
MÅ NI HA SEX I SÅ HÖG ÅLDER SOM MÖJLIGT!
MÅ VÄLGÅNG OCH RIKEDOM BLI ER!
OCH SLUTLIGEN: MÅ JAG ALLTID VARA VÄLKOMMEN I ERT HEM!
Ida, I love you 4-evva!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: