flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Los Cristianos!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Äääääntligen ska jag och min älskling ta vår första utlandstripp ihop!
Vår tidigare ekonomiska situation har gjort att det har dröjt lite, men nu kände vi att det var nog och bestämde att vi var värda detta.
Bättre blir det dessutom av att vi firade vår tvåårsdag den 15:e, så jag tycker man kan räkna in resan i firandet.
Martin fick dessutom Muse-biljett i present av mig (naturligtvis en till mig också, jag är ju inte dum i huvudet!), så det är mycket goa saker framöver för paret Ericsson/Bengtsson.
Imorrn sticker vi alltså, lite hastigt och lustigt, och jag som är ett enormt fan av planering, listor osv känner mig helt lugn! Vad är det frågan om?! Jag som i vanliga fall hade velat ha veckor på mig att planera, punkta av checklistor och handla vårservetter, plåster och andra bra-att-ha-saker känner att jag tar det lite som det kommer! WIERD.
Lite nervös är jag inför flygresan och mina öron, men det är bara att hoppas på det bästa.
Så bloggen kommer uppdateras dåligt under några dagar, men sen kommer det bilder och annat gutt från resan, och det vill nu väl inte missa?
Ha det gott - I will!
 
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Hoppas ni får en underbar resa! :)

    Svar: Taaack! Ska bli så jädra gutt!
    flyingkite.blogg.se

    2012-10-20 | 19:33:57
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lirsjo
  • Johanna w säger:

    Underbart!!! Ha det så skönt.

    Svar: Tack fina!!
    flyingkite.blogg.se

    2012-10-20 | 19:51:07
    Bloggadress: http://johannaaw.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Ha det så gott vart ni nu ska...."Föräldrar" ska informeras om sådana här tilltag ;) Kram

    Svar: Haha antar att det är Ewa? Jag antog såklart att Martin hade informerat er.. Vi drar en sväng till Teneriffa bara, snart tillbaka! ;) Kram
    flyingkite.blogg.se

    2012-10-20 | 22:46:33
  • Mamma säger:

    Teneriffa!!! Där var ju pappa och jag när du var liten, då menar jag liten. Det var då som Dessan var barnvakt och lärde dig en massa dumheter hahaha.
    Ha det underbart härligt mitt hjärtegull.
    Puss älskar dig <3

    2012-10-24 | 15:20:15

Kommentera inlägget här: