flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Teasers.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

 
 
 
 
Om vi hade det bra?
Låt mig säga såhär; jag tycker att man ibland missbrukar superlativ och förstärkningsord, men vi hade det skitbra, underbart, fantastiskt, jättehärligt, askul, supermysigt och sagolikt. Typ.
Vi hoppas på att kunna resa snart igen, men då satsar vi nog på att åka till ett ställe med lite mer kultur och historia.
All cred till Teneriffa och charter i allmänhet, men som Martin sa: såhär lite engelska har jag aldrig pratat utomlands.

Kommentarer

  • Erica säger:

    Det är verkligen en sjukt fin bild på er tillsammans här, den borde ni rama in eller nåt :)

    2012-10-31 | 03:28:37
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lirsjo

Kommentera inlägget här: