flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

"Vad ni far, ni ungdomar"

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Jag har återigen varit och farit.
Återigen till Nybro.
 
Schemat såg ut på följande sätt:
Fredag: Plugga på tåget, shoppa med Ida i Kalmar och hockey.
Lördag: Alwas 1-årskalas
Söndag: Fira Svante med fika hos Frida å Micke, Svante och Lotta.
Måndag: Hem
 
Nu börjar det nästan bli lite väl mycket flängande fram och tillbaka känner jag. Nybro, Stockholm, Karlskrona, Nybro... På torsdag blir det eventuellt Ullared också.
Men sen ska jag nog försöka hålla mig på samma ställe i ett par veckor i alla fall.
 
Hade egentligen velat åka till en konferens i Stockholm den 4:e, men jag pallar faktiskt inte. Dessutom så skulle det krocka med Ullared. Prioriteeera! Inbjudan till konferensen droppade in idag också, det var lite väl hastigt påkommet. Nästa gång kanske. Förhoppningsvis.
 
Jag kommer inom kort lägga upp bilder från helgen, men just nu går inte det för Martin spelar FIFA 13 och om jag börjar hålla på med bilder nu så överbelastas vårt skitinternet och det börjar lagga för honom. Halvkul. Men jag kan bjussa på en pluggandes Vicke som åker tåg och är lite halvseg.
 
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Tänkt vad mycket mindre flängande det blir om ni bor i Karlskrona ;) Eller kortare flängande iaf! Om man räknar bort Stockholm. Och det gör man.

    2012-10-03 | 04:11:47
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lirsjo
  • Mamma säger:

    Även om du är trött så är du otroligt vacker. Fast jag tycker alltid att du är vacker, puss puss.

    Svar: Ääääsch då! :)
    flyingkite.blogg.se

    2012-10-16 | 15:30:04

Kommentera inlägget här: