flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Busy times!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Ojojoj, nu är ni nyfikna på vad jag har haft för mig va?
Jag har varit i underbara Kallekrona och kollat på lägenhet och varit på anställningsintervju.
Hur det gick?
Ingen aning, men det kändes bra.
Utom möjligen när intervjuaren frågade "Vad vet du om Elgiganten?" och jag svarade "Ehm...De flesta sakerna här har sladd?"
 
Ska alldeles strax skriva mer, men just nu håller jag på att dona med Martins examensgille som jag har fixat för honom. Jag har dragit ihop ett brädspelsmarathon med de han brukar spela med här och så har jag bjudit ner hans två äldsta och bästa vänner från Kungsbacka.
Bilder kommer levereras.
 
Som sagt, återkommer.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: