flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Gamla vänner

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Jag har återupptäckt Vänner igen.
För kanske åttonde gången.
Har dragit igenom säsong nio nu på ett par dagar bara, får nog bli att dra ner mina gamla dvd-boxar från Nybro nästa gång jag är hemma (Vilket blir redan till helgen då en av världens sötaste 1-åringingar fyller år).
 
Martin är och jobbar så jag ligger och degar själv i soffan ikväll. Skönt att ta det lugnt, det har varit några händelserika dagar nu. Men jag önskar att han var hemma, det är ju värsta hångelvädret ute!
Men när regnet smattrar och blåsten ligger på är det skönt att ha serier att vända sig till.
Det är inte min snubbe, men det får funka.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: