flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

New brills!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

 

Det var hög tid att skaffa nya glasögon,
verkligen hög tid.
Tydligen (!) hade min syn förändrats markant sedan jag förra gången köpte glasögon på gymnasiet.
Vem hade kunnat ana?!
Jag har liksom fått kisa med mina gamla glasögon, så det kändes som ett välmotiverat köp.
Nästa steg är linser, eller ännu bättre laseroperation.
Men jag fegar. Man vet vad man har men inte vad man får liksom.
Men det känns riktigt skönt att kunna se igen.
Plus att jag tycker att jag ser för jädra smart ut, och det är ju aldrig dåligt.

Kommentarer

  • Johanna w säger:

    Snygg och smart !!!

    Svar: Haha tack sweet!
    flyingkite.blogg.se

    2012-09-12 | 04:13:09

Kommentera inlägget här: