flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Och kvällen är inte slut än...

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

 Klockan är 19:39 och jag är cptrött. Har två nätter av i stort sett obefintlig sömn i ryggen. Sov katastrofalt dåligt innan intervjun, var så nervös, och igår blev det skumpa, epilator-straff, musicquiz, vin och shot på Absolut till alldeles för sent på natten. 4 timmars sömn där.
Men kvällen rullar på, Martin verkar trivas och alla andra med, det känns bra!
Mina matlagningsuppgifter för dagen är slut och jag väntar på att komma in i "andra andningen".
Fast i ärlighetens namn så har jag nog inte ens kommit in i första andningen idag.
Nästa gång jag ska agera värdinna ska jag satsa på att inte vara bakis.
Här har ni tröttskallen:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: