flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Sassabrassamandelsmassa

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Har precis kommit upp på rummet igen efter att ha avnjutit en middag med Sara.
Mätt som en gris är jag och hade utan svårigheter kunnat somna bums, men jag ska försöka hålla mig vaken nån timme till så jag sover hela natten. I'm a troubeld sleeper periodvis som kämpar med att försöka sova normalt.
 
Fasen vad jag tycker om Sara. Så jädra skön person.
Jag kan faktiskt aldrig påminna mig om att jag har haft tråkigt med henne, och jag har ändå känt henne länge länge.
Även om jag kanske tyckte att hon var liten när vi var yngre. Hon är ju faktiskt ett helt år yngre än mig. Fast egentligen handlar det bara om några töntiga månader eftersom hon fyller år i januari och jag i maj, men det var ändå viktigt och mycket när man var liten.
Plus att det är Fridas kusin, och yngre familj/släktingar kommer nog inte undan den där grejen.
 
Men som sagt, vilken skön människa det är!
 
Bild från ikväll.

Bjussar på en gammal bild från 2008 också.

Kommentarer

  • saris säger:

    Tack själv finis, hoppas din första skoldag var roliiiig! Hade jättekuliZ igår med!

    ps:Tack för att du la upp rätt bild från 2008!

    kJaM!

    Svar: Den var super! (Råkade dock bli osams med rektorn redan första dagen, men vi skiljdes som vänner. Tror jag.) Och tack för ditt sms idag på morgonen! Insåg just att jag aldrig svarade, my bad. Hehe rätt bild ja...det beror på vem du frågar.. KJAMIZZZ ;P;p;p;p;P;P;p;p;P;p;p;p
    flyingkite.blogg.se

    2012-09-07 | 18:53:24

Kommentera inlägget här: