flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Schoolgirl

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Första semenariedagen avklarad.
Är så pepp på detta alltså, känns riktigt rätt.
 
Nu sitter jag här på mitt rum och tänker snart ringa upp lite mat. Kanske kan tyckas vara lite onödig lyx, men jag vill inte sitta själv nere i restaurangen och se dum ut.
Fattar inte riktigt vart tiden tog vägen idag, tänkte ett tag att jag skulle åka in till Fotografiska efter semenariet och kolla Strindbergutställningen innan den stänger, men nu är klockan helt plötsligt tio i sju och jag har inte käkat än. Så jag får väl helt enkelt inse att det inte blir så.
Ska försöka klämma in Strindbermuséet nästa gång jag är uppe, det är nog t.o.m. bättre.
 
För övrigt saknar jag Martin.
Jag vet, det rör sig bara om ett par dagar ifrån varandra, men det är väl en positiv sak att man saknar varandra ändå. Vaknade av en mardröm inatt, och instinktivt vänder jag på mig för att titta på honom. Oftast brukar det räcka med att bara se och veta att han ligger bredvid, jag behöver inte väcka honom eller så, men nu var jag alldeles ensam. Jag gillade det inte.
 
Nä fan, nu måste jag äta. Kommer somna ovaggad inatt som det känns nu. Mycket info i skallen och nya intryck. Mat och dusch, sen stup ner i säng.
Kyss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: