flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Shopping spree

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Jag erkänner, jag har tillåtit mig själv att gå loss de senaste dagarna.
Och OMG vad gutt det har varit!
Uppdaterad garderob har det blivit, och det har fan varit välbehövligt.
Främst har jag kört hårt på tradera (håller på något sätt fortfarande tillbaka, även om jag nu faktsikt skulle ha råd att köpa nytt i butik), men det har även blivit en tripp till Nova Lund.
Smakprov?
Okej!
 
   
 
Plus lite annat.
Vi beslutar härmed att jag var värd det.

Kommentarer

  • Ewa säger:

    Det är du värd !! Fanns kjolen kvar ?

    Svar: Inte i min storlek... Men jag hittade ju mycket annat!
    flyingkite.blogg.se

    2012-09-02 | 21:45:11
  • Erica säger:

    Definitivt. En jäkla tur att du köpte den där kappan sen, den är verkligen supersnygg :)

    Svar: :)
    flyingkite.blogg.se

    2012-09-03 | 10:51:46
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: