flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Sicken dag!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

OMG!
Detta är en förmiddag som inte går av för hackor!
Idag är internet mer fantastiskt än vanligt, i inkorgen låg nämnligen två fantastiska mail:
1. Jag fick grönt ljus för mitt första kursbrev som tydligen var bra och utförligt skrivet
2. JAG HAR BLIVIT KALLAD TILL INTERVJU I KARLSKRONA!
Flytten börjar nu bli verklighet.
Fan, det är verkligen nu det händer!
Det är nu det vänder!
(Totalt oavsiktligt rim)
 
Heja mig!

Kommentarer

  • Saris säger:

    intevrju till vad?=) hurra!!

    Svar: Jag vill inte jinxa det, så jag ligger lite lågt med det, men det är butiksjobb iaf.Och ja - HURRAAAA!!
    flyingkite.blogg.se

    2012-09-13 | 11:45:30
  • Mamma säger:

    GRATTIS!!! Hoppas det blir något av det då. En fråga... vad i helsike betyder jinxa???? Blir snart tokig på alla konstiga uttryck.
    Puss puss

    Svar: Taaack! Haha jaa du mamma, jinxa är ett engelskt begrepp som betyder ungefär att man inte vill dra otur över något genom att prata om det eller hoppas för mycket. Jag har messat dig! Puss!
    flyingkite.blogg.se

    2012-09-13 | 12:01:21

Kommentera inlägget här: