flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Whenever I´m feeling blue...

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

...så brukar jag ibland läsa gamla sms som jag blir glad av. Har typ tre gamla mobiler fulla med sms som jag inte kan göra mig av med. Jag kollar aldrig på dem, men jag vet att de finns liksom. Min nya mobil har den funktionen att den bara lagrar ett visst antal sms, sen raderas de äldsta. Det är nog ganska nyttigt för mig egentligen. Det är kanske bra att släppa taget.
 
En annan sak som gör mig glad är att kolla på gamla bilder på mina vänner och samtidigt lyssna på musik från 90-talet.
 
Och så det sista då, mitt skämmigaste kanske. Jag kan ibland gå in på tradera bara för att läsa mina omdömen. När jag läser dom känner jag mig bra och duktig. Hur illa är inte det?
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Vaddå, det är väl fullkomligt normalt? Gör jag med lite då och då ;)

    2012-09-17 | 16:02:57
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: