flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Påskdagen 1

Kategori:

Innan vi drog oss tillbaka till Lund hade vi två stopp inplanerade.
Det första var en frukostdate med Erica och Niklas i deras nya lägenhet.
Så otroligt gutt att träffa min fina vän igen!!



Känns superlyxigt att nu bara kunna ringa när vi känner för det igen! En sån liten grej bara!
Gabriel hade blivit jättestor och det var himla fint att se båda barnen igen. Tyvärr så fastnade inte Sophia på någon bild, hon var alldeles för upptagen med att återupptäcka alla sina leksaker som hon inte sett på ett halvår.
Välkomna hem älskade ni!!

Kommentarer

  • Erica säger:

    Tack! <3 Underbart att befinna mig i samma tidszon med normal telefon igen ;) Och fan vad jag ser fram emot födelsedagsfirandet, ska bli najs ;)

    Svar: Ja jag hoppas det blir bra. Ska försöka att inte stressa och planera så mycket, utan bara flyta med. Det brukar bli bäst då :)
    flyingkite.blogg.se

    2013-04-03 | 17:54:53
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com
  • Erica säger:

    Och LONDON så klart!!

    Svar: HELL YEAH! Inte länge kvar nu!
    flyingkite.blogg.se

    2013-04-03 | 17:55:10
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: