flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Date night

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Den femte februari passade även Martin och jag på att ha spontan date night.
Vi gör sånt ibland.
Vi körde på det klassiska konceptet "dinner and a movie", men denna gången blev det en hemmavariant av det.
Trerätters, finkläder och opera classics på spotify - hela baletten, en helt vanlig tisdag.
Menyn bestod av en förrätt på rökta räkor med lime-aioli, huvudrätt var kyckling i ädelostsås med tagiatelle och en krispig grönsallad, och så avslutade vi med en liten lätt efterrätt gjord av naturell mild youghurt varvad med äppelmos och krossade digestive kex i små glas.
Tyvärr så tog jag bara kort på förrätten, resten glömde liksom bort i all roooomaaance.
Min kille och jag vet hur man lyxar till vardagen.
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jisses så hungrig jag blir :) ser fantastiskt gott ut mmmm.

    2013-02-07 | 11:31:21

Kommentera inlägget här: