flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

FFS...

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Alltid händer det.
ALLTID.
Så fort jag ska fixa med någonting så strular det.
Jag vet att alla säger så, men för mig är det verkligen sant.
Tydligen så har jag inte alls någon ny mobil på gång, för Telia vägrar släppa taget om mig.
Har gjort alla rätt, men nä.
Och jag är inte förvånad.
Hittade detta i arkivet, gällande min digital-box som jag har geonom telia:
 
"Samtalssammanfattning:
Telia-snubbe: Nu har jag konsulterat med två av mina kolleger, varav en är extremt duktig på det här med digitalboxar, och ingen av oss förstår vad som är fel. Du och jag har testat allt vi kan göra och det hjälper inte. Ingen av oss här har någonsin varit med om något liknande. Du måste verkligen ha extrem otur, Du måste vara unik. Jag hoppas verkligen, verkligen att det löser sig för dig, och jag hoppas att den nya boxen kommer på fredag, hade jag kunnat leverera den till dig personligen så skulle jag göra det!"


Nu har jag chattat 2 gånger med Halebop och en gång med Telia, men det har inte hjälpt. 

Andra konversationen med Halebop (nerifrån och upp):

"2013-02-14 17:57:01
Halebop: Ta kontakt med dem igen och se, du är såklart alltid välkommen åter till oss om du får fler frågor eller funderingar.
=================================================
2013-02-14 17:56:21
Jag:skittelia
==================================================
2013-02-14 17:56:11
Halebop: jag kan tyvärr inget göra, jag får inte röra telias abonnemang är jag rädd.
==================================================
2013-02-14 17:55:54
Jag: jag har bett om slutfaktura och allting
==================================================
2013-02-14 17:55:39
Jag: ååå...
==================================================
2013-02-14 17:55:28
Halebop: [.....]Nej då stämmer det, jag kopierade bindningstiden rakt ur våra system. Du är bunden till telia. Kontakta dem och fråga vad som kan ha hänt."

Telias chat hänvisade mig bara till kundtjänst via telefon, så det är nästa steg. Men det får Martin ta.
Just nu är jag så irriterad, frustrerad och röksugen  att jag omöjligt skulle fixa att snacka med nån.
Jag blir så trött.
Ge mig min mobil för fan!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: