flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Kom igen påsken!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Jag har aldrig gillat påsken.
Eller, jag har inte ogillat den heller, men jag har liksom aldrig uppmärksammat den särskilt mycket.
När man var liten fick man några dagar extra lediga från skolan, när man blev ung så kom den näst största gå-ut-helgen på året.
Men nu, vad händer nu liksom?
JO!
Det är högtiden då det är fullt tillåtet att gå loss i färger och svulla i kitch tycker jag.
Våren ska vara på ingång och hälsas med alla sorters kulörer!
När jag bodde själv blandade jag gärna in färglada kitch-grejer i mitt hem, jag blev så glad av det, men sen Martin och jag flyttade ihop så har färgskalan fått bli betydligt mer subtil.
Men till påsk, då tänker jag plocka fram den sidan igen.
När får man börja?
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • sariss säger:

    känner samma sak, fast jag längtar till påsken så sjukt mkt iår för jag vill ha drageäggen!!!!

    Svar: Men när får man böööööja dååå?
    flyingkite.blogg.se

    2013-02-24 | 09:28:18

Kommentera inlägget här: