flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Ny mobbe!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Nu har jag tillslut insett att det var dags för ny, fungerande mobil.
Med STOR hjälp från Martin så beslutade jag mig tillsist för en Samsung galaxy III mini.
Det blir säkert bra.
Jag passade även på att byta abbonemang.
Efter en 15 år lång och trogen tjänst hos Telia utan något som helst tack eller perks så tyckte jag att nä, det räcker nu.
Nu blire Halebop. De är dessutom roliga. När de skickar mail och sånt skriver de "Hej Bop" i stället. En del kan tycka att det känns oseriöst, men va fan.
Nåväl, jag ser med spänning fram emot att få mobilen i alla fall.
Så här ser den ut förresten:
 
Helt ärligt så ser jag typ ingen skillnad från den jag har nu, men förstå-sig-på:are menar att denna är 100 gånger bättre. 
Så det blir nog bra det här.

Kommentarer

  • saris säger:

    Telia äger Halebop.... *host å fniss*

    Svar: Fuck. Pinsamt.
    flyingkite.blogg.se

    2013-02-14 | 14:47:53
  • Erica säger:

    Hehe, tänkte skriva det men du hann före ;) Men Halebop är jättebra, jag är supernöjd med dom!

    2013-02-17 | 17:33:18
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: