flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Världens vackraste och snyggaste

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Igår när vi kom hem från Malmö sa Ewa att jag såg ut som Brigitte Bardot.
Brigitte Bardot är i mitt tycke den snyggaste människan som någonsin har funnits.
Naturligtvis så tycker jag inte under några omständigheter att det stämmer, så pass mycket självinsikt har jag, men what the fuck, who am I to correct her?
Gissa vem som är min nya favoritmänniska?
Kram på dig Ewa!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Svärfar ser också likheten ! Kram på dig och tack för jätte mysig tid hos er .
    Marmeladen var "gör" god !!

    Svar: Aaameh han är la gooo (föreställ dig min suveräna göterborgska)!Tack själva! Och som sagt, nästa gång är det vi som bilar upp till er då :)
    flyingkite.blogg.se

    2013-02-10 | 22:08:56

Kommentera inlägget här: