flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Det var fint, jag lovar!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Jag kan tänka mig att förra inlägget kan tyckas en aning cyniskt och indikera på att nyårsfirandet var en mindre katastrof, men så är då rakt inte fallet.
(Faktum är att jag ser ljusare på framtiden än på mycket länge.)
Dock ska det ju sägas att nyårsafton är en väldigt upphausad kväll, och förr (i min ljuva ungdom) kunde den ge en väldig ångest om den inte bjöd på stor fest med massa människor och med den perfekta klänningen inhandlad.
Ibland är det faktiskt skönt att växa upp.
Vi firade tillsammans med Martins bästa vänner uppe i Kungsbacka.
Vi var 5 st och klänningen var köpt på HM.
Jag hade väldigt kul ändå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Och vi var fyra vuxna och två barn i ett kök i en källare i Vancouver, utan minsta skymt av raketer öht, och hade väldigt trevligt ändå :)

    2013-01-04 | 23:33:20
    Bloggadress: http://ericalirsjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här: