flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Fine, men jag trivs här uppe!

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Igår innan vi somnade sa Martin att jag nog skulle vara lite försiktig med att säga att jag hatar folk som sitter på höga hästar. Han menade på att jag gör det ganska ofta själv.
Det sved.
Det sved fan så hårt.
För bland det absolut värsta, värsta, VÄRSTA jag vet är översittare, och jag vill fan inte vara en själv.
Han försökte då mildra det hela med att säga att jag kanske inte satt på höga höga hästar, men att jag var en "smak-polis". Jag kan tycka att saker är dåligt eller fult, avfärda det utan problem.
Men visst, jag kan köpa det (även om jag typ kunde börjat lipa inatt).
Smak-polis, okej.
Jag ser det mer som en uppgift. En polis ska hålla ordning, right?
 
On that note skulle jag vilja rekommendera artikeln "Bor du ihop med en inrednings-analfabet?" av Ana Udovic i kommande numret av Allt i hemmet (utkommer 2:a feb).
Puss på dig älskling!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: