flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Okej, det kunde varit värre.

Kategori: Och så går en dag och kommer aldrig åter

Det första som hände idag på morgonen var att jag sträckte nacken.
Har svinont.
Sen gav jag mig in i en diskussion på nätet om den nya serien "Allt Faller", och som alltid när jag ger mig in i diskussioner som jag känner starkt för så blir jag väldigt upprörd och tappar det mesta runt omkring mig.
Jag har inte ens ätit frukost än.
Och nacken gör svinont.
Och jag är arg.
Och jag kollar på "Uppdrag granskning" om barnfattigdomen i Sverige och bli ännu mer förbannad.
Och jag skulle vilja skriva precis allt jag tycker och känner om dessa ämnen.
Men jag pallar inte.
För jag har inte ätit frukost än och jag har ont i nacken.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: