flying kite

Det jag är mest konsekvent i, är att jag sällan är konsekvent.

Kungsbacka.

Kategori:

Vi tog oss till Martins pappa Bengt igår trots allt.
Martin mår bättre och bättre, misstankarna går mot att han blev matförgiftad av korven han drog i sig från Pressbyrån innan vi stack.
Möjligtvis att han har lite feber fortfarande, annars tror jag att han är mest trött efter pärsen.
Vi hann med en del igår, bl.a. så åkte jag bil med Martin för första gången! Vi körde ut till hans farmor och farbror, där ryktet sa att det väntade en present... Det kommer dock bli ett separat inlägg om detta senare. Sen käkade vi och jag (JAG av alla!) hjälpte Elin att fixa håret innan hon skulle ut, och naturligtvis ville inte lilla goa Thea vara sämre, så hon fick sig också en liten frisyr. Jag som är sämst på hår! Saknar verkligen den tjejiga genen. Eller tålamodet, om sanningen ska fram. Men fan, jag blev nöjd, och jag tror att Elin blev det också. (Även om jag inatt drömde att hon hade klippt av sig alltihop som en kul impulsgrej)



Det verkar i alla fall som att vi ska försöka ta oss till mitt älskade Småland idag, vilket känns kul. Jag ser grymt mycket fram emot att träffa alla, och hade tyckt att det var jättetrist att missa påskfirandet där.
Och vet ni?
IDAG KOMMER ERICA MED FAMILJ HEM FRÅN KANADA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: